Sibelkerim Bebeğim 7 aylık ve çok kilo verdim hala da veriyorum internette gördüm regenesiz kullanan oldu mu acaba bende kullanamya başlasam mı kilo alır mıyım
Bsradskran Sibelkerim o ne bilmiyorum ama bende vermeye çalışıyorum emziriyorum ama pek vermiş durumum yok 🙈
zhrayca2001 Sibelkerim http://www.e-lactancia.org/ Canım emziren anneler bu linkteki siteye kullanacağı ilacın adını yazınca içih içemeyeceğini bilebiliyor bi yaz istersen imkanon varsa bide doktora danış mutlaka sadece siteye güvenme. Ban önca siteye yazıyorum sonra dokkora soruyorum ama genellekme doğru çıkıyo
Sibelkerim zhrayca2001 baktım sayfaya ama pek anlayamadım arama motoru var ama ilacın ismini girince bi şey çıkmadı ve sayfa ingilizce
baloglusss Sibelkerim doktorum doğumdan sonra kullanmaya devam et demişti hamilelikte kullanıyordum çünkü