Rmys11 bebeğim 1.5-2 aylıkken 7-8 saatlik yola gittik ama yaz olduğu için hava konusunda daha rahattık tabi, araba içerisinde sıcak klimada ince giydirip dışarı çıkarkende güzelce sararsanız bir şeycik olmaz. Arabada karnını doyurup daha rahat uyuyorlar endişelenmeyin 😉