Hanımlar bir şeyi merak ediyorum. Oğlum şu an 3 aylık ve meme emiyordu bu zamana kadar. Uykusu da gayet güzeldi gece 3 saatte bir uyanırdı. Fakat sanırım artık sütüm yetmiyor gece saat başı kalkıyor ve ağlıyor. Doymadığını düşündüğüm için gece mama vermek zorunda kalacağım sanırım. Merak ettiğim şey ise mama yiyen bebeklerdeki uyku düzeni nasıl? Verdiğim mama 3-4 saat uyumasını sağlar mı?