Ozim-1200 dewamkee 🤵🏻♀️Akep 🤵🏻Kova 👼Kova duygusallığa yeti olmayan zavallı ben akrep iki kova erkeğiyle başım dertte 🥺🥺 😁😁😁
ketcapli_lahmacun dewamkee 🙋🏻♀️>🦀 ~ Yengeç 🙋🏻♂️>🗑️~ Kova emojisi bulamadığımdan ötürü 😅 👶🏻>🐏 ~ Oğluşum da Oğlak 😍
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi dewamkee 👩🏼 : 🦀(yengeç) 👨🏻: 🐂 (Boğa) 👧🏼: ⚖️(Terazi) 👶🏻: 🏹(yay) olucak galiba🥰