Mervece0308 dewamkee Ben Başak, Eşim Koç, minik yavrumuzda Aslan. Nasıl başa çıkacağım acaba bunlarla 😂
balporsuguu Kereminannesiii esinizle anlasiyor musunuz? Bizde ayni burclara sahibiz,internette %100 uyumsuz cikiyoruz😂
Kereminannesiii balporsuguu anlaşıyoruz şükür 😅 normalde boğanın anlaşamadığı üç burç arasında. Kovanın tüm özelliklerini taşıyor ama yinede daha alttan alan taraf eşim oluyor oradan yırtıyoruz sanırım 😄