Canss3535 ben doktora götürmüştüm anlattım muayeneye etti söyledi, sağlık ocağı yardımcı olabilir mi bilmiyorum. Doktor 2 buçuk 3 saatte bir emecek yoksa ilaca başlarız dedi. 3 gün çok zor dayandık, sürekli ağladı. Bende dayanamadım. Mecbur ilaca başladık. Anne sütünü çok içtiği için oluyor dediler. Son iki haftadır ilaç vermiyordum, dün tekrar başladım aynı şeylet başladı neden bilmiyorum şuan 3,5 aylık. Kontrolde tekrar doktorla görüşeceğim