Ozgegzt Bebeğim 4 aylık biberon almıyor nasıl alıştırabilirim.Bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim
Neva11 Ozgegzt kullandığın marka ilede alakalı olabilir lansihon marka biberon dene derim onu almayan bebek daha görmedim
Ozgegzt Neva11 neredeyse bütün markaları denedik olmadı.lansinoh onu da denedik almıyor.Çok ilginç ama