Efem123 Yeni mamaya başlıyorum bebeğim 7 aylık Aptamil nasıl mama guzelmi bebeklerinize yariyormu kilosu faln normalmi hip Bebelac denedim sevmedi sadece aptamili içti☺️
MasalsMommy Efem123 Benim kızım da aptamil kullanıyor ben gayet memnunum hem kızım severek içiyor hem de besin değerleri yüksek
Yagmuurr Efem123 benim oğlumda ilk doğduğunda kullandık 1 numarayı baya gaz yapmıştı bütün mamaları deneyip sonra yine aptamile döndük kilosu falanda ayına göre hep önde şuan 9 aylığız 3 numarayla devam ediyoruz çok memnunuz
mrymdorkk17 Efem123 1bucuk aylık bebeğim ilk günden beri kullanıyoruz kilo alımı önde hatta bebeğim iri bı bebek hem anne sütü hem mama veriyorum kilo alımı güzel gidiyor 😊 kabızlıkta yapmadı
Efem123 mrymdorkk17 Şişiriyor faln diyolar doğrumu buu bide her bebeğe yararmiki Aptamil bende kullanmaya başladım sağlık sorunum yüzünden bide sütüm çok azaldı için sütten kesicem
mrymdorkk17 Efem123 şişirme konusunu çok bilemicem benim bebegm zaten 4kilo doğdu sarılık ta olmadı kilo vermedi hep alarak ilerledi o yüzden hani çok zayıftı bı anda aldı gibi bı gozlemim yok ama kilo alımımiz güzel gidiyo hem beni emiyor hem mama veriyorum doymayinca 😊 son kontrolde normalden fazla almış hatta mamayı azaltmayı düşündük mümkün olduğunca az vermeye çalışıyorum ama istiyor tabiki😁
AlyaMina5 Efem123 kızım prematüre bebelac gold kullanıyordum kusuyordu, 18 güdr Aptamil kullanıyorum iyidir kusmasıda olmuyor kilo alımıda normal çok almadı
ozsez85 Efem123 aptamil prosyneo kullanıyorum ben, ne kusma ne gaz , kilo alımı da çok iyi . Normal aptamil den bi tık pahalı ama deger. İmkanın varsa onu kullan
havinimilkgozagrim Benim kızım prematüre. 24 gün önce doğum yaptım 2250 kg doğdu. 5.gün 1950yr kadar düştü. Anne sütüne ek mamaya başladık hemen. 20 günde 1 kilo aldı. Daha doğalı 1 ay olmadı ama şuan 3 kilo çok şükür. Hem anne sütü hemde sma mama veriyorum.