Merhaba kızlar bebeğim 38 günlük bugün 4 e doğru emzirdim sonra hıçkırık tuttu 5 e doğru geçsin diye bir daha emzirirken ağız dolusu kustu ilk defa böyle kustu normalde kusarsa fazlalığı çıkarır gibi az kusardı ilk defa böyle oldu neden olabilir sizce dün akşamda kustu biraz fazla ama süt kestiği gibi kustu emzirirken sonra annem yüzüstü yatırdı masaj yaptı ona bağladım ama bundan çok korktum 😞