Kesinlikle Özel İmc hastanesi Hülya Kazan hanım var çok şiddetle tavsiye ederim. Biz forum yaşama gidiyorduk teyzemin tavsiyesi ile Hülya hanıma geçtim. Muayene ücreti olarak da uygun ve gerçekten o kadar mükemmel bir doktor ki her bebeği çocuğu kendi evladı gibi görüyor sizi her konuda aşırı bilgilendiriyor masraflardan kesinlikle kaçıyor ne gerçekten gerekli ise onu öneriyor, ve eğer bi hastalığınız var ise size en ince ayrıntısına kadar anlatıyor sebeplerini ve nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini, mesela ilaç kullanmaya çok yanaşmıyor zorda kalırsanız hangi ilaçları kullanmanız gerektiğini anlatıyor, benim bebeğim 2 aylık yeni doğduğunda ağır bir sarılık geçirdi ilk gece forum yaşamda yattı taburcu olduk daha sonra Hülya hanıma gittik ve orda yatış yaptık harika ilgilendi sağolsun