Arkadaşlar bebeğim 4 aylık kusmasından dolayı doktora götürdüm reflü dedi ve gaviscon infant ilacını verdi toz süte katıp içir dedi fakat ilacın reçetesinde 1 yaşın altında kullanmayın diyor ve ben bebeğime içirdim kullananınız var mı bi sorun olur mu acaba