havinimilkgozagrim Hanımlar aranızda bestlak damla kullanıp memnun kalan, sütü artan var mı? 24 günlük anneyim, okadar çok şey yiyip içiyorum ki artık bi rutin oluşturmam lazım. Tek bi besin çay damla her neyse veya 2 en fazla. O şekilde devam edeyim diyorum.
anneleri-bisalin havinimilkgozagrim aynıyız :) ben erik hoşafı yapıyorum şekersiz rezene çayı ve bol bol su içiyorum gözle görülür şekilde artıyor bide hurma yiyorum kalite artsın diye
SSMU havinimilkgozagrim bestlak kesinlikle ise yaradi bende likir likir sut icme sesi geldi bestlaktan sonra. Suanda solgar deniyorum o da iyi geldi.
havinimilkgozagrim anneleri-bisalin rezene ve su bende içiyorum. Isırganda içiyorum. Dut hoşafı, boza, sahlep. Ne bulursam🤦🏼♀️ ama sıkıldım artık.
SSMU havinimilkgozagrim tremdyoldan veya ebebek sitedinden siparis veriyorsunuz. Ama gecen eczanede de gordum satiliyomhs
SSMU havinimilkgozagrim emzirirken yazmistim da detayli yazamadim. Gunde 3 defa 20 damla olarak kullaniliyor. Bol su ile alirsan muthis olur
sedalilya havinimilkgozagrim benim de bebeğim 27 günlük, ilk haftada sarılık olur gibi oldu hemen bestlak başladım doktor önerisiyle. Ayrıca göğüs pompası ile sütümü sağıyorum ilk haftadan beri bu ikisi sütümü çok arttırdı bebeğim çok iyi toparladı kilo aldı. Geçen hafta bir kutu bitmişti sütümün azaldığını farkettim ikinci kutuyu aldım. Ayrıca bol su ve arada humana still tea içiyorum. İki göğüs 30 cc den şimdi tek göğüs 120 cc sağdığım oluyor
baloglusss havinimilkgozagrim aynı post aynı soru aynı düşünce bu kadar olur… bestlakda ikinci şişem bir fark yok boza rezene promalt dut kurusu hoşafı kuru incir mayya adlı tablet lactamil içtiklerin bunlar ama hepsi çorba gibi hangisi aklıma gelirse onu içiyorum bir fark yok hala :(
Aceranne havinimilkgozagrim canım tuzlu yeme tuz sütü azaltıyor yakın zamanda deneyimledim ve araştırdım bi karışım yaptım cidden çok etkili bi saklama kabına kuru dut çiğ badem incir ve hurma koydum gün içinde ondan atıştırıyorum üstüne humana still tea içiyorum ve 3,5-4 litre su çok şükür bayaa arttı tahin de yedim tahin helvası da ama bana pek faydası olmadı ayrıca çok kalorili 2 ayda 17 kilo vermiştim sayesinde 4 ü geri aldım