Kızlar ben bı paketleme işi buldun bir iş sitesinde.gel gelelim güvenemiyorum.Tc kimlik numarası ve doğum tarihi isteniyor.onden kapora felan istenmiyor.sadece 3 TL veriliyor sonra size geri yollanıyor bu tutar.sizce göndersem mi bilgileri.bunun üzerine bı oyun dönmez demi kredi vs… Eşime destek olayım derken köstek olmayayım…bilginiz var mı?