Edos33 Bir aylık bebeğimde balgam var maalesef. Hırıltılı solunum yok hatta bugün doktora gittik göğsünden gelmiyor dedi ama rahatsız oluyor emmesi bu yüzden azalmış olabilir. doktorda bi ilaç vermedi bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız geçmesi için
MelikeBayndr Edos33 Canım bendede aynı durum var aspiratör ile açıyorum 2saatte serum fizyolojik kullanarak açma işlemi yapıyorum hava makinası kullanıyorum ama yok açılmıyor açılsada geri hemen tıkanıyor
Pentate Bendede aynı sorun var KBB gitmemi istediler cuma gidicem bizde hırıltı da var ama bakalım ne diyecekler