Arkadaşlar 59günlük kızım var bi 15gündür gündüz uykusu uyumuyo beş dk dalsa uyanıyo anne sütü ile besleniyor sizce artık doymuyor mu? Ama gunduz aglaması açlık ağlaması gibi değil gazı var gibi damlada kullanıyoruz ama yetmiyor mu acaba? Aynı durumda olup çözüm bulan var mı çok zorlanıyorum.