Sevde01 ben emzik vermedim zararlı olur diye. Sonradan çok pişman oldum beni emzik yerine kullandı. Yapışık gezdik resmen. Oysaki emzik faydalıymış bebeğin hazmetmesi ve çene kaslarının kuvvetlenmesi için. Alıyorsa verin rahat edin. Benim oğlum 17 aylık hala çok zorlanıyorum.