ezgiyc18 Kizlar emziriyorum şu an yavaş yavaş tadimlara başlayacağım oğlum 5 aylık. Ama nasıl bir yol izlesem bilemiyorum. Günde kaç kez verilmeli? Bir gün hep aynı besin mi? Miktarı ne kadar olmalı? Neler verilmeli? Bu konu da yardımcı olur musunuz
Kubraybars ezgiyc18 Canin instgram da Anne bebek sayfası var oralarda paylasiyolar istersen ona bi bak hem görsel olarak daha iyi anlarsın Püre çorba olarak başlıyorlar walla bende nasıl başladım unuttum gitti corbalardan başlamıştım önce sonra meyve sonra sebze falan .. 3 gün kuralı ile başlayabilirsin
ezgiyc18 Kubraybars Evet araştırıp bakıyorum aslında ama endişeliyim bu konuda. O sayfaya da bakayım teşekkür ederim
ezgiyc18 Deletedmom5284 doktora henüz gitmedik. Sağlık ocağında da bir çay kaşığı şunu yoğurt falan diye anlattı ama pek tatmin olamadım. Ama en iyisi doktorumuza danışmak sanırım