Selamünaleyküm kızlar 20lik dişim geçen yıldan beri çıkmaya çalışıyor arada yeri şişiyor geçiyor falan ama bu sefer 3 günden beri geçmiyor ağrıması bir yana ağzımı açıp yemek yiyemiyorum dişçiye gittim antibiyotik verdi önce sonra çekicek ve bir yandan da kadın doğum uzmanının vereceği ilaçlar var emzirme dedi yarın verir muhtemelen dişçide en az 3 saat emzirme sonra sağıp dök öyle emzir dedi ne yapıcam gece memeyle uyuyan bir kızım var 2 yaşında tam olarak ama meme aşığı bugüne kadar memesiz hiç uyumadı nasıl başlasam kesmeye bir fikir verin ya zaten geceleri de emzirmek bana artık zorluk çektiriyordu bir yandan bahane olucak yoksa 3 yaşına kadar emziricem kıyamıyorum 😔😊