Esra35_ Kızlar bebeğim beş ay on günlük ve saçımı boyatmak istiyorum çok sıkıldım artık. Ne yapsam karar veremedim ya boyayan var mı aranızda emzirirken
Hkgi Esra35_ ben 40 çıktıktan sonra boyattım hemen bişey olmadı çok şükür emziriyorum da her ay düzenli boyuyorum olsa şimdiye kadar olurdu 16 aylığız
feratlarkupeklergiremez Esra35_ doktorum boyatabilirsin demişti hamileyken bile boyatabilirsin demişti hatta hamikeyken zararlı vs gibi sözlerin hiçbir bilimsel dayanağı yokmuş afrikada 400 anneyle bu konuda deney yapılmış vs çok uzun hikaye sonuç olarak zararı olmamış