Bademmmmmm Arkadaşlar ne olur yardım edin 6 ay 28 gunluk bebeğim var ek gıda almaya başladı ve ilk defa kabız oldu 3 gündür tuvaletini yapmadı çok korkuyorum zeytinyağı da icirdim ama fayda etmedi normal bir durum mu bu ne olur başına gelen var mı
Zlm Bademmmmmm yeni birşey denediyseniz son bir haftadir onu kesin totosuna zeytin yağı ile pamuğa döküp msj yapabilirsiniz Kaşıkla zeytinyağını icirebilirsiniz karnına msj yapın belki yardımı olur
Krcbbk Bademmmmmm şu veriyor musunuz kayısı püresi filanda verebilirsiniz. Benim kızımda 7 aylık ek gidadayiz 2 3 günde bir yapıyor korkmayın 🙂 sabah akşam tatli kaşığı zeytin yağı verin masaj yapın karnına
Gulenay1234 Bademmmmmm hoşaf yapabilirsin canım benim rksdaşımın da ek gıda döneminde çok kabız oldu çok çekti zeytinyağı da kar etmedi tanesiz hoşafın suyundan verdim yaptı sonra dedi ara ara su içirmeye çalış su da bağırsakları çalıştırır
Leylaa_ Bademmmmmm muhallebili başladınız mi ben şu şekil yapıyorum yulaf unu organik 1 tatlı kaşığı 1 su bardağı ile pişiyorum öncesinde 1 tane kayısıyı sıcak suda 10 15 ıslatıyorum onun suyunu da koyuyorum içine kayısıyı havanda eziyorum karıştırıyorum rahatlıyor doktorumuza sordum yapabilirsin dedi hafta 1 yapıyorum böyle sebzlere zeytin yağ koyun suyu bol verin