Merhaba hanımlar
Ben bir şey sormak istiyorum az önce otamed medikal isimli bi firma ile görüştüm evde paketleme işi için
Şartları gayet uygun ne kargo ne de kapora istiyor sadece işi yapmamızı istiyor makul ama kayıt yaparken kimlik ön yüzü fotosu istediği için bide sigartayı sordum size kalmış isterseniz yaparız isterseniz yapmayız dediği için tereddüte kaldım
Daha önce bu firmayla çalışanınız var mı acaba ya da bu tarz bi iş yapanınız yardımcı olursanız sevinirim ☺️