KElif Yanlış hatırlamıyorsam 6 saat açlık demişti.Sabah 9 da girmişti ameliyata.Anestezi öncesi sakinleştirici gibi bir şey veriyorlar mutluluk şurubu tarzı.Anestezi sonrası çok etkilemedi hemen uyandı zaten az sürüyor sünnet işi 10 dklık iş.1 saate tamamen kendindeydi.İlk çıktığında ağladı yarım saat kadar anestezi etkisi ile o kadar.Ondan sonra hiç sünnet olmuş gibi değildi.Oğlum aşırı hareketli ve huysuz bir çocuktu lokalle olma ihtimali çok zordu.