mom54546 3MelekAnnesi3 kızım 17 aylık bıdrfa 7 aylıken falan oldi bıde 13 aylıkken ıkısındede ilac, kullanmadım çayla temizledim.
3MelekAnnesi3 Lütfen cevap arkadaslar 20 aylık oglumun gözü enfeksiyon olmus sisti kızardı üstüne hiç açamıyor göz bebegi hiç görünmüyor dün özele götürdüm damla krem verdi iyi olcagına daha da kötü oldu cok korkuyorum dün yine az acıyordu bugun tamamen kapanmış
3MelekAnnesi3 mom54546 cayla ıhlamurla hep temizledim ama capak gecmedi daha sonrada şişti kızardı baya kötü Bi hal aldı korkuyorum yaa bişey olcak diye para verip özele gidiyorum ilgi alaka sıfır Bi ıslıkla bakıp damla yazıyor enfeksiyon kapmıs diyor 😔
mom54546 3MelekAnnesi3 ıhlamurla temızlenmez sabah aksam cay yapsam yeterdı ama geçmiyorsa baska bısey vardır nasıl doktoröusda gecıstırıyor hangi ildesiniz acaba çocuk doktoru ali Fuat serpene bi ulaşın derim alanında cok ıyı gercekten
3MelekAnnesi3 [silindi] bize de antibiyotikli damla verdi ama kullanmam cok zor suan damlatıyorum dısında kalıyo hem oglum gözünü sıkıyo hemde şiş zaten hiç acamıyorum
3MelekAnnesi3 koalaninannesii 10 gün sonra kontrole gel dedi zaten ama dün acıkken bugun iyice kapandı gözü normal mi acaba
koalaninannesii 3MelekAnnesi3 belliki ilaç iyi gelmemiş ilaç kullanırken neden şişsin ben olsam tekrar giderim ama çaylı pamuk gerçekten iyi geliyor
3MelekAnnesi3 mom54546 Ankaradayım o kim bilmiyorum era göz merkezine gitmiştik damla ve krem verdi gönderdi bakmadı dahi uzun süredir capaklanma var
mom54546 3MelekAnnesi3 o istanbulda cok ıyı bı cocuk doktoru bende ankaralıyım istersen bide hacetepeye götür