Bebeğim 3 aylık. Önceden sırtına vuruyordum sıvazlıyordum falan zor çıkıyodu gazı. Son bi kaç gündür midesine insinde öyle çıkartim diye dik tutup bekliyordum. Kendi kendine gazını çıkardı. Hemde 2-3 kez arka arkaya. Her emzirmeden sonra böyle oluyo. Yani artık bizim gaz derdimiz bitmiş mi oluyo 😍 dik tutmayıp direk yatırdığım zamanlarda sancı çeker mi