Urazinannesi2808 DuyguDefne07 birileri sormuş fiyatta hiç bir sorun yok .Kasım ayı sonuna kadar indirimli fiyatlar demiş Satıcı.
Urazinannesi2808 DuyguDefne07 umarım memnun kalırız hep beraber 🥰 sonuçta Satıcı güvenilir olmasa da trendyol güvenilir bi site diye sizlere de önerdim. Umarım mahcup olmam 🌹
DuyguDefne07 Urazinannesi2808 bir kişiye boş poşet geldiği söyleniyor. Dediğiniz gibi olmadı iade yaparım 😂
Marjinal_Anne2 AtaVeAnnesii acaba diger ürünlerin indirimi bitti diye mi kaldırmışlar , siparişiniz hazırlanıyor diyor ama ay başka şey yollarlar mı ki trendyol güvenilirdi sonucta🤦🏼♀️