Kızlar oğlum 8 ay 9 günlük ve eskiye göre fazla kaka yapıyor ishal veya mukuslu değil ama korktum doktoruma yazdım normal bir durum dedi ama içim rahat etmedi sizlerde de oldu mu günde 3 defa yapan oğlum 2 gündür 5 oluyor normal mi acaba off yapsa bir dert yapmasa bir dert biz anneler varya ☺️