trn-mom55 Mühendisoğlunun foyası çoktan ortaya çıktı da nasıl olduğunu bile unuttum ben yalnız 🤭 Ben Molfix izotonik suluyu 2 oğluma da kullandım. Pişik oluyosa bence ıslak mendil yada bezle değil de bebeğin cildiyle alakalıdır. 19 aylık oğlum bu zamana kadar sadece 1 kez pişik oldu mesela, küçük oğlum 20 günlük oda ilk başlarda oldu sadece bikaç gün. Pişik olduğu zaman ben ıslak mendili ıslatıp dokundurarak temizliyorum.