Kızlar bugun nırmal doğum yapalı 6 gün oldu içtede dıştada dikişim çok fazla ama dıştaki dikişlerim çok şişmis cok agrıyor nolur fikir verin dün doktor hersey ii dedi ama bugun şiş ne yapıcam ben zaten oturamıorm hala bebeğimle ilgilenemıorm nolur yardım edin pskolojim alt üst