Merhaba sevgili anneler..
Bebeğim 12 günlük ve ilk doğduğundan beri mama veriyorum. Meme çok emmiyor. 60 cc olarak ve Aptamil veriyorum şu an. Aptamilin kutusunda 2 haftadan sonra 90cc verilir diyor. Siz o kadarlıkken kaç cc veriyordunuz/veriyorsunuz?