Kızlar benim travel sistem arabam kırıldı zaten ucuz ve kalitesizdi şimdi bu soğukta her yere 4 aylık bebeğimle kanguruyla gitmek zorunda kalıyorum . Baston araba arayışına geçtim ne alacağım konusunda çok kararsızım kullanıpta memnun kaldıkşarınızı söylerseniz çok mutlu olurum.