Kızım kolikti emzik almadı cok zorlandım. Simdi hafifledi fakat ara ara tetikleniyor yine uykuya geçişlerde de reddetme durumu söz konusu. 4. Ayından sonra alıştırabileceğim bir yöntem deneyimlemiş olan yada tavsiyesi olan varmı? Geleneksel yöntemler dahil emziğe anne sütü damlatmaya kadar herseyi denedim ve 5-6 farklı emzik de denedim. Bunların dışında önerisi olanlardan bekliyorum.