Merveensarelisa Altı gün oldu doğum yapalı sezeryanla gün içinde çok gaz sancısı çekiyorum zor emziriyorum sancidan aynı şeyi yaşayan oldu mu
Mom73727 Merveensarelisa sancı değilde kesik yerim cok acıyodu hareket edemiyordum canım acıyodu bol bol yürüyordum