Selam hanımlar ,
bebekler kaç aylık olduktan sonra arabada yanında bir yetişkin olmasan seyahat edebiliyor ?
bazılarınızın bildği üzere eşimin ehliyeti yok ve ben iş yerime bir şube daha açıyorum yani bir süre iki yaka arası gidip gelmem gerekecek önemli olan yanımda başka bir yetişkin olmadan kaç aylıkken yolculuğa başlayabilirim