Merhaba kızlar şimdi bazılarınız sen belanı mı arıyorsunuz diyceksiniz ama gerçekten kafama takıldı 😂 16 aylık oğlum çok şükür bir uyku düzenimiz var saat 22:45 uyuyor sabah 6:30 uyanıyor mama içiyor ve baazen 11:00 kadar devam ediyor uyumaya. Normal mi böyle olmalı fazla geliyor bana? 11:00 de uyandığında saat 17:00 tek uyku yapıyor 2-3 saat yani 19:45 kadar diyelim. Sonra tekrar rutin babası işten geliyor oynuyor oyalanıyor, uyku öncesi duş ve tekrar akşam uykusuna geçiş. Ne düşünüyorsunuz fazla mı okey mi?
-