Gulyigitcn benim hamileyken saçlarım sapsarıydı ee 9 ay beklesem kezban gibi olacaktım kendimi kötü hissedecektim bende komple sacımı ana saç rengine boyattım ama tek bir detayla saç boyası dibinden boyanmadı 2 parmak geriden baslandı yıkanırkende vücuduma değmedi hep kafamı öne eğip yıkadım ve çift maske takıp kuaförün kapısını açtırıp öyle boyattım solumayım boyayı diye tek benim saçım boyandı ogün vip kuafördü bunlara dikkat ederek boyattım ne olur ne olmaz diye sizde bu sekilde yapabilrsiniz hatta armut.com üzerinden teklifte oluşturabilrsiniz eve gelen kuaförler var.