Wonderm Merhaba kızlar benim bebeğim 4 aylık. Kolumda uyumak istiyor ama benim aklımda ki soru şu bebeklerde 2 yaşına kadar yastık kullanımı önerilmiyor kolumda uyutmam sakıncalı mı sizce boynu için?
Dmt-01 Wonderm bende bebekken hep kolumda uyuturdum bir haftalıktı yani koluma yatırıp uyuturdum yoksa hemen uyanırdı koluma yatırınca uzun uyurdu çok şükür bi sorun yaşamadık iki yaşında şuanda
Annis-ogul Wonderm yeni doğduğunda bnm de hep koljmda uyur yerine koyunx kalkardı. Bisey olmaz cnm ama sen yinede uyku arasında tekrar tekrar yerine koy alicasak oyle oyle
Wonderm Dmt-01 evet yatağına koyduğum gibi ağlıyor. Valla çok sevindim içim hiç rahat değildi doğrusu
Wonderm Annis-ogul ahh evet alışmasından bende korkuyorum. Öğlen uykuları bile benimle o yüzden hiç bi şey yapamıyorum zaten