Masalinaaa Kızlar bebeğimin 40 çıktı çok şükür ama banyo yaptıramadım biraz öksürüyor korkuyorum hasta olur diye acaba bir kaç gün sonra çıkarsam oluyormu yani illa 40 ımızı tam zamanında mi çıkarmak lazım
Wolverine Masalinaaa Yani 40 çıkarmak bir ritüel gerekli mi değil mi tartışılır. Ben öyle birşey yapmadım normal yıkadım her zamanki gibi. Sende hasta olacağını düşünüyorsan bir kaç gün sonra yıka bebeğini bişey olmaz.
Lulemom Masalinaaa bizim yaz ayınolduğu için her gün yıkıyordum zaten. O günde diğer günler gibi yıkadım. Geleneksel bir şey o. Dini bi bağlantısı yok yani. O yüzden hiç bir şey yapmadım.
Uyumsuzz Biz normal banyo yaptırdık herhangi bişey yapmadık sende hasta ise sonra yaptır 40 cıkarıcaksın dıye hasta olmasın Allah korusun