Pinarnehir
Benimde bebeğim 7 aylık ve geceleri her saat bir kere ağlayarak uyanıyoruz. Bazen 1 saat içinde 2, 3 defa bile kalkabiliyor. Gözaltları kıpkırmızı. Hep yüzünü ovuşturuyor ama uyumuyor. Ne yapsam ne etsem olmuyor. Uyku rutinleri banyolar masajlar başaramadım. Vicdan azabıda çekiyorum ama bende veriyorum ancak uykuya dalıyor. Ama sonra yine de uyanıyor.Dayanacak gücüm kalmadı. Gece o ağlıyor ben ağlıyorum. Eşiminde elinden bir şey gelmiyor. Çalışıyor diye onada kıyamıyorum. Araştırınca Herkes damla için uyku sürdürülebilirliği düzenli kullanıma bağlı demişlerdi. En az 1 ay kullanmak gerekiyormuş. Bende öyle yapacağım. İyi olmasını istiyorum ama benimde iyi olmam gerek. Yoksa verimli olamıyorum. Hep hastalanıyorum bağışıklığım düşüyor😕 bu sefer bebişide hasta ediyorum. O yüzden vicdan kısmını bir yere bırakıp ikimizin iyiliği için bunu yapıyorum diyorum🥺🥺🥺