Herkese merhaba bana yardimci olun yeminle deliricem 17 gun oldu doğum yapali 2. Bebegim disim ağrıyor apse olustu sanırım iltihaplanma olursa emzrme süte gecer diyorlar zaten sutum doyuruyor mu onuda bilmiyorum sarilik da var geçmedi bugun mamaya gectim bende ne yapicam inanin bilmiyorum mama verince cok kötü oluyorum ilk kizimda 2 yasna kadr dya doya emzirdim bunda ne yaparsam yapayim dolu dolu sutm olmadi anlik geliyor emzirince oturup agliyorum artik ne yapacgimi nasil bi yol izleyecgimi bilmiyorum