Azraaltay Kızım onceden cok ıcerdı 75 ml falan ıkı aylık avrnt bıberon aldım artık zar zor ıcıyor ıcmıyor artık neyplm
tardis Azraaltay biberonu sevmemiştir. İnat eder bizimki de alıştığı biberonla vermeyince içmiyor. Tommee tippee öneririm bu arada
duru_20 Azraaltay bence 2aylık benek için 75yeterli bi ölçü doymada içerdi dert etmeyin bide aventin biberon uçlarına dikkaT edin şuan sizinkinin 1 numara olması lazım slikon yerinde yazar 3.aydan sonra 2numara 6.aydan sonra 3 numaraya geçeceksiniz 🥰