İştahı çok iyi dedim de nazar mı değdi, anlamadım gitti. 8. ayında ilk dişini çıkardı, şuan 10 aylık 5 dişi var. Hiçbir şey yediremiyorum. Elime vuruyor kaşığı alıyor kendi yemek istiyor. Hadi kendi yesin diyorum, meyve, haşlanmış sebze falan veriyorum onu yiyor ama yemek çorba falan istemiyor. Emmesinde sorun yok, genelde biraz emzirip ardından katı gıda veriyorum ne çok tok olsun ne çok aç diye.
Zorlamak da istemiyorum. Nasıl yapıyorsunuz, nasıl yediriyorsunuz acaba?