Jane Süt kanalların yeterince boşalmamıştır, sütün biriktiği için şişlik ve ağrı olmuştur canım. Göğsün rahatlayana kadar elinle sütünü sık, fışkırması normal 😊 Bebişini emzirirken de şişliğine iki parmağınla dairesel şekilde masaj yapabilirsin, aşırı rahatlatıyor. Benim de olmuştu 3-4 gün sonra tamamen ağrısı ve şişliği geçmişti göğsümün 🤗 Geçmiş olsun 🌸