Bugün Adetim 8 gün geçti. Kaç gün öncesi test yaptım silik çıktı. Bugün özele gittim doktora göre 3 günüm geçmiş adetim ultrosyonda baktım kese gözükmüyor kan verdim sonuçu yarın çıkacakmış. Emin olmak İçin tekrardan ikinci testi yaptırdım bu sefer daha belirgin 2 çizgi çıktı sizce hamilemiyim testler yanıtıyo olabilir mi ❓