Maalesef artık markete gitmeye korkar olduk. Bilmiyorum ne olucak bu işin sonu. İşsizler durumu kötü olanlar. Artık insanlar çocuğuna bakamadığı için intihar ediyor. İnsanlar evlenmeye korkar oldu. Şimdi bi çocuğun masrafı bile dünya para. İnsan ikinci çocuğa korkar oldu. İlaç piyasası çökmek üzere dolar euro yükseldiği için . Ya yine iyi kötü alıyoruzda alamayanlara çok şahit oldum kahroldum. Allah yardımcımız olsun ne olucak bilmiyorum 🤦