Merhaba anneler bebeğim 4,5 aylık ve sağlık ocağı hemşiremiz kan damlası kullanmamız gerektiğini söyledi ama verilen kan damlamasının(Vegaferon)içeriğisiniz araştırdığımda paraben , sakkaroz ,krem esansı gibi zararlı maddeler içermektedir sizler kullanıyor musunuz kullanmıyorsanız hangi markanınkini kullanıyorsunuz ya da hiç kullanmadınız bilgi verirseniz çok sevinirim ☺️