Minikurabiye Bu atak haftalarını hesaplayanlar vardı yardımcı olur musunuz sanırım 12. Hafta atağındayız meme reddi yaşıyorum
Sekerlik14 Minikurabiye 3. Ay çok hırçın oluyorlar yeni uyanınca emzir açılınca emer zaten gece bolca emzir
Minikurabiye Sekerlik14 beni dövüyor resmen ama gece uykuluyken güzel emiyor bide reflüsü var zaten emdiğini kusuyor şimdi de meme reddi başladı kilo alımı da az endişeleniyorum ne zaman eski düzenimize döneriz acaba
Sekerlik14 Minikurabiye kilosunu takma kafana benim kızım 6 aylık daha ye bi 7 kilo oldu sağlıklı olduktan sonra.kusuyorsa vok emiyor olablir fazlasını çıkarıyordur. Emince sarsmamakta çalış o zaman kusması azalır 20 gün civarı sürmüştü zor bi dönem hep kucak ister
Sekerlik14 Minikurabiye meme reddi diye bisey olduğuna inanmıyorum bej sende kafandan çıkar bebeklerin büyüme dönemleri minik bedenlerine ağır geldiği için hircinlasip farklı davraniyorlar
Minikurabiye Sekerlik14 aslında bende inanmıyorum ama memeye yaklaşınca çığlık atıyor meme dışında herşeyi emiyor
Sekerlik14 Minikurabiye atak dönemi olduğu için. Meme reddi diye düşünme gece emiyor sonuçta.agladikca emzir hiç canını sıkma
Sekerlik14 Minikurabiye rica ederim inş ise yaramıştır. Atak dönemi geçince bambaşka bi bebek olacak gülüp oynayacak .sesler çıkarmaya basalayacak .cok hizli buyuyorlar😍😍💖💖💕💕