GoktugTkn Doğduğundan beri sadece prima premium care bi bu iyi geliyor değerleri hep pişik yaptı ama çok pahalı oldu durumumuz artik el vermiyo prima gibi iyi dediğiniz bez marka var mi
nneslihan GoktugTkn primadan sleepy bio naturale geçiş yaptık. Pişik, sızdırma, lastik izi hiç yapmadı
tardis GoktugTkn bildiğim yok ama katılıyorum. Bu ne arkadaş tanesi 2 TL ye denk geliyor. Trendyolda biraz ucuza buluyorum ama o da nereye kadar her gün zam geliyor resmen
agacsizkoala GoktugTkn bende primadan miniese geçtim memnunum, aktif Bebek,Molfix sleepy hepsini denedim minies de kaldık
Kereminannesiii GoktugTkn sleepy bio natural kullanabilirsiniz. Primadan geçtim bende hiçbir farklılık olmadı
Pembepanterr Deletedmom5284 ben miniesin külot bezini deniyim diye aldım boşa vermisim parayı hem kağıt gibi hemde lastikleri yok sanki cocuk kaka yapsa heryerine sürülür oylecd duruyor
Nergisim09 GoktugTkn doğduğumuz dan berı sleppy kullanıyorum ıslak mendil de sleppy cok memnunum hiç pişik olmadık 11 aylıgız 🥰🧿
Girlpower GoktugTkn prima premiumdan minies e geçtim gayet memnunum hiç sorun yaşamadım ama geceleri yine prima takıyorum😊
agacsizkoala Pembepanterr külot bezi gerçekten kötü eşimde bir kere yanlışlıkla aldı, yanda lastik yok gibi birşey kalıp gibi duruyor kaka yapınca yandan çıkıyor , külot bez olarak Molfix çok güzeldi ama cırtlı bezde minies derim ben
Pembepanterr agacsizkoala cırtlısını hiç denemedim prima cok pahalı beğenirsek geçeriz dedik öylece elimde patladı bez cidden sanki lastik yok cocuk bacaklarını acıyor poposu görünüyor molfixde denedik oda cok sisiyor prima gibi olmuyor bezler aldı basını gitti Allah yardımcımız olsun
agacsizkoala Pembepanterr primanın da aktif bebeği benim oğlumu hiç tutmadı hergün sızdırdı oğlum uyurken çok hareket ediyor , premium care da kalıp daha büyük daha geniş diye çok güzeldi ama gerçekten fiyatları o kadar çıktı ki artık almıyorum 🤷
elcn4139 GoktugTkn prima aktif bebek yada prima günlük rahatlık ben bunlardan cok memnunum. gunluk rahatlik baya uygun hem
elifiii GoktugTkn Bu haftasonu nasip ederse bezi bıraktıracagım. Son bir senedir primayı gece ve dısarıda kullanıyordum, evdeyken sleepy ve minies. Minies sık değiştirilmeli çiş cok agırlastırıyor pişik yapmıştı . dengeli kullanmak lazım.