Merve1989 Öncelikle bezi bırakmaya karar verdiyseniz kesinlikle geri dönmeyin beze çocukta kafa karışıklığına yol açar bu durum. Kendi tuvalet eğitimimizi anlatayım. 28 aylık ilk denemeyi yaptık tuvalet kapısını tutarak ağlıyordu yapmicam diye bıraktık. 29.5 aylıkken çişimi tuvalete yapcam dedi o şekilde bir sinyal alınca tekrar denemeye karar verdim. İlk 1 hafta heryer çiş ve kakaydı. Halıya bile kakasını yaptı. Öncelikle bir pedagog liste yapmamızı öneriyordu. Tek tek saat kaçta tuvalete denk geldi, saat kaçta altına yaptı bunları yazdım. Gözlemlediğim kadarıyla ilk 1 hafta saate bir çiş yapıyordu. 1 saat olmadan tuvalete götürmeye başladım. 2. Hafta araliklar 1.5 saat oldu o şekilde götürdüm. İlk 1 ay hiç çişim geldi demedi hep benim götürmemle yaptı tuvalete. Tuvalete bir ödül panosu yaptık. Her çişini yaptığında bir sticker yapıştırdı. Böyle kendini ödüllendiriyordu. Kaka olayının oturması tam 2 ayımızı aldı. Kakası geldiğinde anne acıyor diye kivranmaya başlıyordu aslında hissettiği kakasının geldiği fakat o bunu acı olarak tarif ediyordu. Annecim o hissettiğin kakan, aslında canın acımıyor kakalar annesini özlemiş hadi tuvalete yapalım annesine gönderelim kakaları diyorduk bu süreçte böyle oturdu. Oğlum lazımlığa yapmak istemedi. Klozet için merdivenli klozet aparatı aldım. Onda park hissini uyandırdı korkmadan tuvalete oturuyordu.
Gece gündüz aynı zamanda kestik geceleri de bağlamadım. Yatağına bir muşamba üstüne Alez üzerine de çarşaf örttüm. Altına kaçırdığında yatağımız kirlenmedi. Geceleri 2 saatte bir kaldırdım.
Sormak istediğiniz birşey olursa yazabilirsiniz. Bol sabır diliyorum size 🤗🙏🏼