Uyumsuzz Sezeryan olalı 41 gün oluyo normalde ağda ile yapıyordum kişisel temziliğimi uzun zamandır jılet kullanıyorum artık ağda yapsam sorun olurmu acaba dikişlerde var 🥲
Mimoza_cicegi Uyumsuzz Ay bnde merak ediyorum bir yandan da korkuyorum agdayla yapsam birşey olur mu diye
MucizemiinAnnesiii Uyumsuzz Mimoza_cicegi İnanın bende çok korkuyordum ama 40 gün olunca direkt aldırdım kuaförde hissetmiyosunuz bile