Iscan kızım 2 ay 1 haftalık en son pazar günü yaptı kakasını 9.gününde yaptı doktora sordum bu aylarda yalancı kabızlık normal dedi yani yaptığında katı değilse kabız değildir bağırsakları gelişirken oluyormuş böyle. Ben hiç endişelenmedim 9.günde bile, 10. Günde yapmasaydı doktora götürecektim rahat olun normal yani.